A Szombathelyimami 2015/16. évi „A mi óvodánk” pályázatában szülők adtak választ arra a kérdésre, hogy „Miért szeretitek gyermeked óvodáját?” A válaszok itt olvashatók.
Nagy az udvar,közel van hozzánk.Az óvónénik nagyon kedvesek,segítőkészek mindegyik csoportban.rendezvényeket tartanak a gyerekeknek,a városi programokon is részt vesznek.Sok verset,éneket ,mondókát tanulnak az aktualitásoknak megfelelően,oviidőben sokféle foglalkozás közül lehet választani.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
...a lét nagy kérdéseire sokszor találhatunk válaszokat gyógyító, segítő, terápiás mesékben is. A mese tehát nagyon fontos szerepet játszik az életünkben: adjuk meg a módját a gyerekkori mesélésnek és engedjük, hogy felnőttként is elkísérjen bennünket a varázsa, ameddig csak lehet.
Pszichológus szakértő gyűjti csokorba gondolatait arról, hogy miért meséljünk, mikor milyen mesére lehet szüksége a gyerekeknek, oviskortól kamaszkorig egyaránt.
Gyorsan változó világunkban, ahol a gyerekekre nap mint nap számos kihívás vár és könnyen elfoghatja őket a bizonytalanság érzése, az önbizalom az egyik legnagyobb ajándék, amit egy szülő adhat.
Itt a tavasz, vele együtt az egyre több időt is töltünk a szabadban.
Szülőként komoly kihívás, hogy a kamasz gyerkőcök is valóban élvezzék a kinti tartózkodást, és ne állandóan a mobiljukat akarják nyomogatni.
Hozzászólások
A Szombathelyimami 2015/16. évi „A mi óvodánk” pályázatában szülők adtak választ arra a kérdésre, hogy „Miért szeretitek gyermeked óvodáját?” A válaszok itt olvashatók.
Nagy az udvar,közel van hozzánk.Az óvónénik nagyon kedvesek,segítőkészek mindegyik csoportban.rendezvényeket tartanak a gyerekeknek,a városi programokon is részt vesznek.Sok verset,éneket ,mondókát tanulnak az aktualitásoknak megfelelően,oviidőben sokféle foglalkozás közül lehet választani.
Azért szeretjük ezt az óvodát, mert aranyosak az ovónénik, valamint a Montessori nevelés sokat segít a gyerkőc iskolára való felkészítésében.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.