Jelenlegi hely

Új magyar applikáció számolja ki, mennyire éled környezettudatosan a napjaidat

Közösségi tartalommegosztó és szemléletfejlesztő médiaplatformként definiálja magát egy új magyar alkalmazás, amely saját fejlesztésű algoritmus alapján, mérőszámokkal ad visszajelzést arra vonatkozóan, mennyire vagyunk környezettudatosak, és milyen fejlődést mutatunk ezen a területen. A térítésmentesen letölthető HOLNAPP mobiltelefonos alkalmazás fejlesztőcsapata arról beszélt, hogy szeretnék menővé tenni a fiatalok körében a környezetvédelem témakörét, amiben nagy szerepet játszhat majd a lendületes, dinamikus felhasználói felület.

A kommunikációs és az üzleti világtrendeket, illetve társadalmi folyamatokat figyelve, a szervezetek, a vállalatok, az oktatási intézmények, sőt, fejlettebb országokban az államigazgatás működésének fókuszpontja is egy irányba, a környezetvédelem felé mutat. A bolygó állapota sosem látott mértékben romlik, és ahhoz, hogy ezt lassítsuk, megállítsuk, jobb esetben megfordítsuk, mindenkinek felelősséget kell vállalnia.

A klímaváltozás elleni küzdelemmel azonosulni egy nemes cél, amit egyénileg és közösségek szintjén is kitűzhetünk magunk elé. A Földemért Nonprofit Kft. kreatív-, közösségi- média-, marketing-, informatikai és környezetvédelmi szakemberekből álló fiatal fejlesztőcsapata  olyan értékes terméket szeretett volna közösen létrehozni, mellyel a fiatalokra fókuszálva, de minél szélesebb társadalmi körben, hasznosat tudnak alkotni és tenni a világért. A projekt stábja elkötelezett a produktum magas minősége és folyamatos fejlesztése mellett, annak érdekében hogy a felhasználók környezettudatosságának fejlődését és klímatudatos tevékenységük egyre szélesebb körben történő prezentálását tegyék lehetővé. Mert az app és a fejlesztés mottója megegyezik: A HOLNAPP tőletek lesz jobb, tőletek lesz más!

Luxus sportautó műszerfalán jelennek meg az adatok

A díjmentesen letölthető HOLNAPP közösségi platformon a regisztrálók meg tudják osztani a tevékenységeiket, élményeiket egymással, majd folyamatosan nyomon követhetik, mennyire élik környezettudatosan az életüket, hogyan viszonyulnak a világ kihívásaihoz. Az alkalmazásban fotós és videós tartalmakat is meg lehet osztani, melyeket a regisztrált felhasználók véleményezhetnek. Ezáltal visszacsatolásokat kapnak az alkalmazáson keresztül működésükről, tevékenységükről és arra vonatkozóan is, hogy mennyire hatékonyak és aktívak a környezetvédelem területén.

Napjainkban az alkalmazások funkcióorientáltak, ettől alakulhat ki irántuk kötődés a felhasználókban. Ebbe az alkalmazásba is olyan funkciókat építettek be a fejlesztők, amelyek korábban már sikeressé tettek más közösségi oldalakat, sőt, rendkívül részletgazdag a design is, így a regisztráltak igazi 21. századi, virtuális, zöld  környezetben tudnak digitális lábnyomot hagyni maguk után, és meg tudják mutatni azokat a történéseket a hétköznapjaikból, melyek mások számára is például szolgálhatnak.

A HOLNAPP egyik legizgalmasabb saját fejlesztésű funkciója, hogy egyedi algoritmus alapján a rendszer mérőszámokkal visszajelzést ad arra vonatkozóan, hogy ki mennyire éli környezettudatosan az életét. A képernyőn egy jövőbe mutató luxus sportautó műszerfala jelenik meg a felhasználók előtt, mely numerikus visszacsatolást ad a tevékenységünkről, felkészültségünkről a környezetvédelemmel és a klímaváltozással kapcsolatosan. 

A hasznos funkciókat és az egyedi fejlesztésű mérőműszert kombinálták egy rendkívül látványos designnal, mely pozitív kötődést válthat ki a felhasználókban, így akár napjában többször is elővehetik amiatt a telefonjukat, hogy kövessék a világ környezettudatos történéseit, illetve figyeljék saját működésüket a műszeren keresztül.

Greenfaktor és Greenfluenszer

A Greenfaktor névre keresztelt mérőszámmal a felhasználók klímaváltozással kapcsolatos tudását és virtuális működését jelzik, mindezt kvízkérdésekkel kombinálva és az appba integrált egyedi algoritmus számláló segítségével. A platform kreatív stábja létrehozta a Greenfluenszer fogalmat is, a klímatudatos véleményvezér fiatalok ugyanis nagyban hozzájárulhatnak a nemes ügy népszerűsítéshez, így „A klímaváltozás kezelése a digitális térben a fiatalok szintjén” igazi trenddé válhat a jövőben.

Az applikáció elsődleges célközönsége a 15-20 éves korosztály, mert ők a felnőttkor küszöbén állnak, tudatosságuk, életszemléletük és döntéshozataluk nagyban befolyásolhatja azt, hogy milyen jövő elé nézünk. Másodlagos célcsoportként a 20-45 éves korosztályt jelölték meg a fejlesztők, mert ők használják a legnagyobb mértékben a digitális fejlesztéseket a hatékony életvitelükhöz.

A HOLNAPP nem kizárólag privát felhasználók számára érhető el. Az applikáción üzleti vállalkozások, cégek, nonprofit vagy egyéb szervezetek és települések is tudnak regisztrálni annak prezentálására, hogy ők hogyan vállalnak szerepet a környezetvédelemért folytatott harcban.

A Földemért Nonprofit Kft. céljai között szerepel a nemzetközi modellfejlesztés és népszerűsítés, ennek érdekében a V2 továbbfejlesztett verzión, illetve a nyelvi mutációkon már nagy erőkkel dolgoznak. 

Az applikációt 2020. december 12-én mutatják saját LIVE STREAM-en keresztül a webfelületükön, a holnapp.hu oldalon, illetve a Facebookon és a YouTube-on élőben közvetített eseményen, ahol minden információt megkaphatnak az érdeklődők erről az izgalmas és jövőbe mutató fejlesztésről.

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Májusi bakancslista

Májusi bakancslista

Ebben a szép tavaszi hónapban új élmények, új lehetőségek, várnak: a szürkeséget megtöri a napfény, végre meleg van, virágillattal telik meg a levegő. A hosszú bezártság után jól esik kimozdulni, szabadtéri programokat tervezni, felfedezni természet szépségeit. Ehhez adunk néhány pofonegyszerű tippet!
Egyedülálló lehetőség óvodáknak, iskoláknak: Várépítő pályázat! Ezt kár lenne kihagynod!

Egyedülálló lehetőség óvodáknak, iskoláknak: Várépítő pályázat! Ezt kár lenne kihagynod!

Ha a Ti ovitokra is ráférne a felújítás, vagy az iskolai mosdót kellene rendbetenni, akkor itt a nagy lehetőség: pályázzatok! Az idei évben több, mint 20 vállalat és szervezet csatlakozott a Várépítő pályázat felajánlói közé. Ezzel összesen 13,6 millió forint + ÁFA értékű termékre, 1,9 millió forint készpénzre, és számokban ki nem fejezhető, önkéntes munkában felajánlott szolgáltatásra lehet pályázni. 
Még hasznos is lehet, ha játszik a gyerek? – ezekkel a videojátékokkal tanulhat nyelvet

Még hasznos is lehet, ha játszik a gyerek? – ezekkel a videojátékokkal tanulhat nyelvet

Digitális bennszülötteknek hívjuk a Z generációs - 1990 után született – gyerekeket, ők már az internettel együtt nőttek fel, és annak minden előnyével és hátrányával meg kell küzdeniük. Nekünk, akik még előtte voltunk gyerekek, és a gyerekkori emlékeink a valós világról szólnak, sok esetben nehéz elfogadni, vagy épp támogatni gyerekünket a számítógépes világ kapcsán. Pedig számos előnnyel is járhat, csak ki kell nyitnunk a világra! - Dezsőfi Beatrix középiskolai angoltanár írása.
És Ti gondoltatok ránk? Az a bizonyos karantén diákszemmel...

És Ti gondoltatok ránk? Az a bizonyos karantén diákszemmel…

Gondoltunk a szülőkre, gondoltunk a tanárokra, bölcsisekre és óvodásokra, elsősökre és törékeny alsósokra- de keveset beszéltünk Róluk! Róluk, akik felnőtté válásuk kapujában életük talán legsérülékenyebb időszakában vannak, akik komoly belső harcokat vívnak önmagukkal, miközben lázadnak a körülmények, és néha az egész világ ellen. Akik ugyanúgy - ha nem jobban - megsínylették a bezártság hosszú hónapjait, akikről azt hisszük, hogy már elég nagyok ahhoz, hogy…

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére