A Szombathelyimami 2015/16. évi „A mi óvodánk” pályázatában szülők adtak választ arra a kérdésre, hogy „Miért szeretitek gyermeked óvodáját?” A válaszok itt olvashatók.
Nagy az udvar,közel van hozzánk.Az óvónénik nagyon kedvesek,segítőkészek mindegyik csoportban.rendezvényeket tartanak a gyerekeknek,a városi programokon is részt vesznek.Sok verset,éneket ,mondókát tanulnak az aktualitásoknak megfelelően,oviidőben sokféle foglalkozás közül lehet választani.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél?
Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.
Hozzászólások
A Szombathelyimami 2015/16. évi „A mi óvodánk” pályázatában szülők adtak választ arra a kérdésre, hogy „Miért szeretitek gyermeked óvodáját?” A válaszok itt olvashatók.
Nagy az udvar,közel van hozzánk.Az óvónénik nagyon kedvesek,segítőkészek mindegyik csoportban.rendezvényeket tartanak a gyerekeknek,a városi programokon is részt vesznek.Sok verset,éneket ,mondókát tanulnak az aktualitásoknak megfelelően,oviidőben sokféle foglalkozás közül lehet választani.
Azért szeretjük ezt az óvodát, mert aranyosak az ovónénik, valamint a Montessori nevelés sokat segít a gyerkőc iskolára való felkészítésében.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.
Az óvoda programjai sokrétűek, a kicsik érdeklődéséhez igazodnak, az epochális neveléssel tágul térben és időben látókörük. Mindennapos német nyelvi foglalkozások játékosan, mondókás formában történnek. Az óvó nénik motiváltak, sok kézműves alkotásra csábítják a gyerekeket. A csoportszoba hangulatos, hívogató, ha mégsem akar a lurkó reggelente "befáradni" óvó néni tárt karja invitálja. Sok a vidámság, mozgás és zenehallgatás, csendkörben fő a megnyugvás. Családias a hangulat, gyermek-szülő-pedagógus összefogva egy irányba tart.