Jelenlegi hely

Csimborasszó- Korcsoportos tornák

Korosztáyos kiscsoportos tornák

Csoportos  mozgásfejlesztő foglalkozások: max 5-8 fővel

Csiga Bandita torna

0,6 hó-1,5 éves gyerekek mozgás igényét kevés háztartás tudja biztonságosan garantálni. Egy ennyi idős gyermek felmászik, lemászik, feláll, leül, elmászik, átmászik, pillanatok alatt máshol van, elindult, elesik, lerántja, kirámolja…

Ennek a korosztálynak a tornatermünk óriási biztonságos játszótérré válik, ahol szakember irányítása mellett kipróbálhatja magát a gyermek, a hintán, a labdán, az alagútban, a lépcsőn, a csúszdán, sok-sok színes fejlesztőeszközön. Garantált elfáradás, jó nagy alvás és természetesen csupa móka vár minden apró gyermekre, addig amíg stabilan el nem indul, és jöhet a következő kaland a Hangya banda csoportban.


Hangya Banda (1-2 éves), Manó csapat (2-3 éves korban) csoportok:

Azokat a kisgyermekeket várjuk, akik már stabilan járnak, és reggel amint kinyitják a szemüket, már indulnak kalandozni a lakásban, egy perc nyugalmuk sincs. Számukra is számos csodát rejt a tornatermünk, ami ezúttal kicsit átalakul, és számos kalandot ígér. Kipakolunk, bepakolunk, építünk, leromboljuk, felmegyünk, lejövünk, bebújunk, kibújunk, ugrálunk, hintázunk, pörgünk, forgunk és közben bizony számos új dolgot tanulunk. Másokkal együtt játszani, sorba állni, játékokat átadni, labdázni, alakokat-formákat egyeztetni; látni, nem csak nézni.

 

Róka móka ( 3-4 éves), Panda banda ( 4-5 év) csoportok:

Óvodába járó gyermekeknek, vidám mozgással a szép egyenes tartásért, velünk sokat fognak tanulni, a színeket, az alakokat, utánozzuk az állatokat, merre van az előre, a hátra, a fent, a lent, melyik a jobb és bal kéz.

Kipróbálunk olyan dolgokat, amiket itt biztonságos körülmények között ki lehet próbálni, így lehet majd a legügyesebb az oviban vagy a játszótéren, és természetesen sokat játszunk együtt, hintázunk, bújócskázunk, pörgünk, forgunk, ugrálunk.

 

Farkas Falka csoport, iskola felkészítő csoport: 5-6 éves kortól – iskolába lépésig

Azokat a nagycsoportos ovisokat várjuk, akik az utolsó tanévüket töltik az intézményükben. Az általános testi fejlesztés mellett – izomerősítés, egyensúly-koordináció fejlesztés -, tudatosan készítjük a gyerekeket iskolára. Az írás-olvasáshoz szükséges motoros képesség fejlesztés, a térbeli tájékozódás, szem-kéz, szem-láb koordináció, finommotoros fejlesztés központi szerepet játszanak a foglalkozásokon. Ha valamelyik gyermeknél esetleg jelentős elmaradást látunk, akkor intézményünkben erre specializálódott szakemberek segítségét tudjuk kérni. Ezért ennél a csoportnál kérjük a szülőket, hogy ősszel mindenképpen jelentkezzenek a gyermekükkel, hogy probléma esetén legyen egy tanévünk arra, hogy megfelelő segítséget nyújtsunk.

További információkat olvashat a Gyermekközpont honlapján:

www.csimborasszo-haz.hu

 

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére